Mercedes-Benz 190

Główne informacje

Mercedes-Benz
190
Samochody GT
1985
Klasyczne

Opis

Ulica legalna, gotowy do toru Mercedes 190E 2.3-16 Cosworth w dobrym stanie, w tym. Dodatkowy silnik 2.5-16 Cosworth (wyłączony) i wiele innych części zamiennych. Z ważnym holenderskim przeglądem technicznym.

Ze względu na brak czasu na ulicę, gotowy do sprzedaży tor Mercedes 190 E 2.3-16 Cosworth w dobrym stanie, w tym kompletny silnik 2.5-16 (niedziałający) i wiele innych (drogich) części zamiennych.

Oryginalny holenderski samochód z pasującymi numerami.

Samochód jest dopuszczony do ruchu drogowego z (holenderskim) przeglądem technicznym, ważnym do 3-6-2022.

18-calowe felgi aluminiowe AMG z oponami 225/40 ZR18, opony są zużyte.
Oryginalne 15-calowe felgi aluminiowe 2.3-16 są również dostarczane z samochodem.

Z wyjątkiem rdzy na przykręcanych (łatwych do wymiany) przednich błotnikach, samochód jest bez rdzy. Chodziło o to, aby jeździć głównie po torach, dlatego zdecydowano się wymienić te przednie błotniki w przypadku uszkodzenia.
Małe uszkodzenie przednich prawych drzwi (patrz zdjęcia), ale samochód będzie wyposażony w dodatkowe drzwi, w tym szeroką część nadwozia.

Co do poprzedniego właściciela silnik jest przebudowywany, niestety nie ma na to dowodów. Z drugiej strony kompresja jest mierzona niedawno (4 czerwca), co czyni jego historię wiarygodną. Ciśnienie sprężania powinno wynosić od 12 do 15 barów z dopuszczalną różnicą między poszczególnymi cylindrami max. 3 bary:
-Cylinder 1: 15,0 bar
-Cylinder 2: 14,8 bara
-Cylinder 3: 14,5 bara
-Cylinder 4: 14,0 bar

Samochód jest gotowy na torze, z:
-Klatka rolkowa
-Regulowane amortyzatory Koni (przód i tył)
-Wiercone tarcze hamulcowe (przód i tył)
- wyścigowe klocki hamulcowe Ferodo DS2500 (przód i tył)
- Przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej Goodridge (przód i tył)
- Sprężyny obniżające wydajność H & R (numer części: 29614-1), spadek 40 mm (przód i tył)
-Plastikowe okna (z wyjątkiem przedniej szyby)
-Kierowca: FIA kubełkowa z włókna szklanego z atestem FIA (wygasła) Bimarco Expert, drugi kierowca: kubełkowy fotel rurowy Raceland
kierowca: 6-punktowy pas bezpieczeństwa z homologacją Beltenick FIA (utracił ważność); pilot: 4-punktowy pas bezpieczeństwa zatwierdzony przez Raceland IAF / MLA (utracił ważność)
-Tylny drążek rozporowy
-Oryginalne tylne zawieszenie samopoziomujące zostało usunięte
-Całkowite wnętrze zostało usunięte (z wyjątkiem deski rozdzielczej), ze względu na redukcję wagi
-Wewnątrz drzwi zastąpione panelami aluminiowymi, ze względu na redukcję wagi
-Komora na koło zapasowe w bagażniku zastąpiona panelem aluminiowym ze względu na redukcję wagi

Również dużo (drogich) części zamiennych:
-Kompletny silnik Cosworth 2.5-16 (wyłączony), w tym kolektor dolotowy i wydechowy
-Głowica cylindra Cosworth 2.3-16 z pokrywą zaworów
-Wały rozrządu
- Skrzynia biegów "psia noga"
-Kompletny kolektor dolotowy
-ECU
-Kompletna tylna rama pomocnicza Multi-Link
- Blokada mechanizmu różnicowego
-Zestaw klocków hamulcowych wyścigowych Ferodo DS2500 (nowy)
-Oryginalne felgi aluminiowe 2.3-16 (15 cali) z oponami 205/55 R15, głębokość bieżnika: 7,3 mm; 3,1 mm; 2,2 mm; 1,6 mm
-I dużo więcej (patrz zdjęcia)

Od 2008 roku samochód przejechał tylko ± 4000 km tylko po drogach publicznych i zawsze był przechowywany wewnątrz, w tym okresie wymieniane są następujące części:
-Tarcze hamulcowe + klocki hamulcowe (przód i tył)
-Liny hamulca (przód i tył)
-Tylne przewody hamulcowe
-Pompa sprzęgła
-Strut mocuje się z przodu
-Chłodnica samochodowa
-Drążek kierowniczy przedni lewy
- Osłona przeciwpyłowa przegubu kulowego, przednia lewa
-Węże wspomagania kierownicy