Lotus Exige

Główne informacje

Lotus
Exige
Samochody GT
2018
Puchar

Opis

Lotus Exige Cup, 522 PS, 584 Nm, doładowanie z intercoolerem i wtryskiem wody i metanolu, sekwencyjna skrzynia biegów z łopatkami, spiekane metalowe sprzęgło i wiele więcej

Lotos Exige Cup 430

Zestaw Komo-Tec EX530 z wtryskiem wody i metanolu oraz sekwencyjną skrzynią biegów i łopatkami.

Sprzedaż odbywa się w imieniu klienta!

Kolor nadwozia: C186 czarny metalik

Wnętrze: Alcantara czarna, 2 siedzenia

Wyposażenie zewnętrzne: 2 drzwi, kute felgi w kolorze czarnym 17 "/ 18" (UWAGA: pojazd jest przekazany ze standardowym kutym kołem w kolorze czarnym, ilustrowane felgi nie są wliczone w cenę zakupu!)

Kluczowe dane:

Singiel: 5 grudnia 2018
Przebieg: 3000 km
Liczba poprzednich właścicieli: 1
VAT podlegający zgłoszeniu
Wyposażenie standardowe „Cup 430”:

Technologia:

Silnik 3,5 l V6 Toyota z doładowaniem
regulowana kontrola trakcji
Regulowane stabilizatory przednie i tylne
Miska olejowa z klapką
Sportowe zawieszenie Nitron z regulacją naciągu (24-) i kompresji (24-) oraz progu zwalniania (16 kliknięć)
Układ hamulcowy AP z czerwonymi zaciskami i dwuczęściowymi sportowymi tarczami hamulcowymi J (332 mm)
Przednie skrzydełka aero
Chłodnica oleju przekładniowego
Tylne czujniki parkowania
powiększony zbiornik (48l)
Chlapacze przednie
Lekki:

Splitter przedni z włókna węglowego z ochronną gumową krawędzią
Panel serwisowy kubka węglowego z przodu
Twardy blat węglowy
Karbonowa klapa tylna
Tylne skrzydło z włókna węglowego
Karbonowe progi drzwi
Sportowe fotele z włókna węglowego
Osłona prędkościomierza węglowego
Rama dyfuzora z włókna węglowego
Kute felgi 17 "/ 18"
Sportowy akumulator litowo-jonowy
Sportowy dyfuzor aluminiowy
Lekki przedni ściągacz z wentylacją w nadkolu
Lekki tylny zacisk z wentylacją w nadkolu
Pakiet wyposażenia wnętrza „Alcantara Black”:

Sportowe fotele z włókna węglowego z kanałami na pas
Alcantara czarna
podwójne szwy kontrastowe (srebrne)
Osłona prędkościomierza węglowego
Panele Alcantara A.
Pakiet wyposażenia „Pakiet kolorów wnętrza żółty”:

Panel sterowania wentylacją w kolorze żółtym
Ramka podnośnika szyby w kolorze żółtym
Kanały pasowe w kolorze żółtym
Indywidualne opcje:

klimatyzacja
C186 czarny metalik
Kolorowe opakowanie wnętrza
Dywaniki tekstylne w kolorze czarnym
Akcentowanie żółte na zewnątrz
Usunięcie poduszki powietrznej
System przeciw pożarowy
Rozłącznik akumulatora wewnątrz i na zewnątrz
Rama w kształcie litery A z czerwonymi 4-punktowymi pasami Schroth + 6-punktowe ulepszenie pasa
Modyfikacje torów wykonane przez Komo-Tec GmbH (bez homologacji drogowej!):

Wzrost wydajności EX500:

Moc 522,3 KM
Moment obrotowy 584 Nm
(opcjonalnie możliwa wyższa wydajność do 563 PS / 600 Nm)
Sprężarka Eaton TVS-1900
chłodzony wodą intercooler (powiększony)
System airboxów z włókna węglowego KT500
Kolektor (bez katalizatora)
Wtrysk woda-metanol
Kuty tłok (10,5: 1)
Pręt kowalski
Aktualizacja ECU
dodatkowa chłodnica oleju silnikowego
Sportowy układ hamulcowy KoBra 4-4:

Dwuczęściowe sportowe tarcze hamulcowe z przodu iz tyłu, 343mm
dostosowane sportowe klocki hamulcowe PFC08 z przodu iz tyłu
Wyświetlacz AiM MXS z kamerą:

Wyświetlacz AiM MXS z ikonami dróg
Moduł GPS
Czujniki i wyświetlacz temperatury i ciśnienia oleju
Centrum danych i przechowywanie
Smart Cam HD w tym. Karta SD 4 GB
Rejestracja danych
Sekwencyjna 7-biegowa manualna skrzynia biegów

Zmiana wiosła
mechaniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu
dostosowane sportowe sprzęgło ze spiekanego metalu
Chłodnica oleju przekładniowego
Odłamywana kierownica OMP Superquadro

Konwersja na śruby dwustronne, w tym nakrętki kół

Karbonowe tylne skrzydło Komo-Tec „Track”

zmodyfikowany układ wydechowy z okrągłą rurą wydechową i 2 tłumikami (ok. 97dB)

CZAS OKRĄŻENIA na Spa Francorchamps: 2: 35.02 (zobacz wideo: https://youtu.be/sNZrwB37uvI)