Audi TTS

Główne informacje

Audi
TTS
Samochody GT
2010
GT

Opis

Konwersja Audi TTRS Clubsport 500PS MTM, odpowiednia na tor wyścigowy, usunięta komórka bezpieczeństwa, KW V3 Clubsport, felgi ATS Race z półpoślizgami Michelin CUP2, SachsRace, fotele kubełkowe i wiele innych.

Wystaw na sprzedaż wyjątkowe Audi TTRS Coupé Clubsport z konwersją MTM. Samochód nadaje się na tor wyścigowy z homologacją uliczną i nadaje się do codziennego użytku.

Odkąd samochód został przekształcony jako pojazd promocyjny, nigdy nie był używany na torze wyścigowym, a przede wszystkim był używany na targach i pokazach.

W związku z tym silnik i podwozie są w doskonałym stanie i nie są spalone !!

Wszystkie konwersje przy 58Tkm są dokumentowane i mogą być potwierdzone fakturami, raportami z testów i raportami. Całkowity koszt modernizacji pojazdu przekracza 35 000 euro.

- Optymalizacja silnika MTM, w tym turbosprężarka, rura spustowa, dolot, LLK, sprzęgło Sachs Race EMS, koordynacja itp. Dla 475PS z certyfikatem

- profesjonalista spawany

Komórka bezpieczeństwa usunięta i zarejestrowana

- KW wariant 3 Clubsport podwozie, w tym

Łożysko kopułowe KW, z regulacją podwozia,

zarejestrowany

- Milltek AGA z kontrolą klap

Turbosprężarka ze 100 ogniwami metalowymi kat

- Intercooler Wagner Motorsport

- Obręcze ATS Race Motorsport z Michelin CUP2

Półlick 265/35/18 jak nowy

- Tak dobry jak nowy układ hamulcowy z przodu iz tyłu

- Przewody hamulcowe w oplocie stalowym

- Krótsza zmiana biegów

- zoptymalizowana kontrola Haldex

- fotele kubełkowe

- nagłośnienie Bose

itp ...

Jeszcze po remoncie książeczka czekowa utrzymywana w Audi / VW co 5000km. Samochód ma czterech poprzednich właścicieli (plus obecnego właściciela), z których jeden to rejestracja jednodniowa, jeden dealer VW / Audi i jeden samochód służbowy. Wszystko jest udokumentowane i poważne!

W zależności od projektu nadal należałoby wprowadzić konwersję silnika, układ wydechowy i felgi.

Jeśli jesteś poważnie zainteresowany, z przyjemnością udzielimy dalszych informacji.

Możliwie. Istnieje również możliwość wymiany / wymiany na klasyczny lub zabytkowy samochód. Za pojazdy wyższej jakości zapłaciłbym do 10 000 €.

W pewnych okolicznościach możliwe byłoby również ulepszenie samochodu do produkcji seryjnej.