Porsche 997

Główne informacje

Porsche
997
Samochody GT
2010
GT2

Opis

Najlepsze narzędzie do śledzenia ruchu drogowego. Niemieckie prawo drogowe.

Kluczowe dane:

- Konstrukcja nowego nadwozia

- 3,6 l biturbo - 620 KM

- Napęd na tylne koła

- obwód H.

- 1320 kg w pełni zatankowany

- Szeroki korpus 997 RSR

- Bosch Racing ABS 10 poziomów

- KW Competition 3-krotnie z konfiguracją Nordschleife (podobna do VLN)

- Elementy podwozia całkowicie przechowywane w Uniball

- Wspawana komórka

- Lekkie drzwi

- 3-częściowe felgi BBS do sportów motorowych

- swobodnie programowalna jednostka sterująca ECU Master

- Dash Master ECU

- Cyfrowa kontrola poziomu oleju

- Regulacja balansu hamulca

- system przeciw pożarowy

- System podnoszenia z 3 stemplami

- Spojler i rozdzielacz z włókna węglowego

Wyjątkowa okazja dla tych, którym brakuje hardkorowego kierowcy w aktualnej ofercie Porsche.

Samochód przyciąga wzrok każdego dnia na torze i wyróżnia się na tle innych Porsche.

Pojazd został zbudowany z nadwozia w specjalistycznej firmie Porsche, Skramovsky w Bawarii, a następnie zoptymalizowany przez ostatnią zimę. Dokumentacja i dokumenty są do tego dostępne i można je przeglądać na miejscu.

Głównym miejscem użytkowania jest Nordschleife. Samochód świetnie się tam spisuje, ale dzięki aero, podwoziu i szerokiemu rozstawowi jest bardzo neutralny i łatwy w prowadzeniu. Niemniej jednak, aby być szybkim, potrzeba wysiłku i umiejętności jazdy (sprzęgło, zmiana biegów, brak ESP). Nigdy nie przegapisz osiągów silnika, a dzięki nowemu Dash od ECU Master masz przegląd wszystkich istotnych danych i czasów przełączania. Prędkość jest mierzona za pomocą GPS. Dzięki temu możliwa jest również funkcja licznika okrążeń. Parametry silnika są zapisywane na karcie SD i można je odczytać.

Fotele Sparco mają zdejmowane uszy. Oznacza to, że jesteś legalny na drodze i bezpieczny w dni na torze.

Zainstalowanych jest wiele części Porsche do sportów motorowych, w tym wały napędowe, stabilizatory, łożyska podwozia, drzwi itp.

Ciśnienie doładowania można regulować z kokpitu w krokach co 0,05 bara. Regulowany ABS można dostosować na 10 poziomach do warunków na torze i przyczepności opon.

Samochód jest obecnie częściowo oklejony. Podstawowym kolorem jest biel Carrera. Bez wypadków i malowania.

Modyfikacje zostały zarejestrowane, a kontrole policyjne zostały już opanowane. Jednak ten samochód nie jest przeznaczony na drogi wiejskie ani do miasta. Atest drogowy daje ogromną korzyść w postaci możliwości wykupienia „normalnego” kompleksowego ubezpieczenia, samodzielnego dojazdu na tor wyścigowy oraz udziału w wycieczkach turystycznych.

Przyciąga wzrok na każdym torze wyścigowym dzięki rozsądnym kosztom eksploatacji.

Osoby zainteresowane prosimy o podanie numeru telefonu poprzez formularz kontaktowy.